Poniedziałek, 4 Sierpień
Imieniny: Augustyna, Kamelii, Lidii -

Reklama


Reklama

Lotnisko zabrało wodę?


Traktuje się nas niepoważnie – mówi Anna Enerlich z Nowin, która sprawą zainteresowała „Tygodnik”. - Bo to nawet nie chodzi o to, że są przerwy w dostawach wody, ale o to, że nikt nas o tym nie informuje. Nie mamy żadnej wiedzy, kiedy i jak długo wody nie będzie. Nie mamy najmniejszej szansy, aby się do tego...


  • Data:

Traktuje się nas niepoważnie – mówi Anna Enerlich z Nowin, która sprawą zainteresowała „Tygodnik”. - Bo to nawet nie chodzi o to, że są przerwy w dostawach wody, ale o to, że nikt nas o tym nie informuje. Nie mamy żadnej wiedzy, kiedy i jak długo wody nie będzie. Nie mamy najmniejszej szansy, aby się do tego przygotować.

Mieszkańcy zarzucają wójtowi gminy Szczytno i Zakładowi Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamionku lekceważenie problemu i unikanie jakichkolwiek działań. - Nasze skargi pozostają bez odpowiedzi albo traktuje się nas arogancko – złoszczą się mieszkańcy Nowin. - Na dodatek po tych przerwach w dostawach w kranach często pojawia się brunatna, brudna woda. Prosimy o interwencję w tej sprawie.


Reklama

Reklama

style="margin-bottom: 0cm;">Kierownik ZGKiM w Kamionku nie był zaskoczony naszym telefonem. - To prawda, przerwy zdarzały się i były one spowodowane tym, że lotnisko do swojej budowy potrzebowało ogromne ilości wody – mówi Aleksander Godlewski. - Korzystano z naszej sieci. Była to sprawa dość pilna i nietypowa.



Komentarze do artykułu

Napisz

Reklama


Komentarze

Reklama