Co tydzień inny bukiet? Theflowersroom czaruje firmy - Kwiaty w biurze, które zmieniają się jak pory roku? W Szczytnie to już możliwe! Kwiaciarnia Theflowersroom Joanny Puszko jako pierwsza w regionie wprowadza usługę kwiatowego abonamentu dla firm. I nie chodzi tu o jednorazową dekorację, a o coś więcej – o zaplanowaną, pachnącą elegancję, która staje się wizytówką firmy.
Jak to działa? Prosto. Właściciel ustala budżet i częstotliwość dostaw – raz w tygodniu lub co dwa tygodnie. Resztą zajmuje się zespół florystów. Efekt? Za każdym razem inna, sezonowa kompozycja, która pasuje do wnętrza i charakteru danego miejsca.
– Dla nas to coś więcej niż bukiet. To część wizerunku firmy – mówi Joanna Puszko, właścicielka Theflowersroom. – Kwiaty przyciągają uwagę, budują atmosferę i są tym detalem, który zostaje w pamięci klienta.
Rozwiązanie szybko zyskuje popularność – z kwiatowych prenumerat korzystają już restauracje, kancelarie, salony kosmetyczne i hotele. – Czasem jedno spojrzenie na świeży bukiet sprawia, że dzień staje się lepszy – śmieje się właścicielka jednego z biur rachunkowych.
Abonament obejmuje też stałą cenę przy dłuższej współpracy, co dla wielu firm jest istotnym atutem.
– Klient wie, że płaci określoną kwotę, a w zamian dostaje regularnie piękno i świeżość – tłumaczy Puszko.
Zamówienia można składać osobiście
przy ul. Mickiewicza 8, przez e-mail lub telefonicznie.
Dla tych, którzy preferują ekspres – działa również kwiatomat 24/7 przy Chrobrego 1,
przy wjeździe do galerii Stop Shop.
A może planujesz ślub? Theflowersroom oferuje także kompleksowe kompozycje ślubne. Wystarczy wypełnić specjalny formularz dostępny na stronie www.theflowersroom.pl.
Na ulicy Jana Pawła obok szkoły podstawowej na wodociąg czekaliśmy 70 lat na kanalizacje pewnie się nie doczekamy mimo że od kanalizacji dzieli nas 60 metrów
Henk
2025-04-17 08:25:38
Hm..... Rozumiem, że lepiej jak dzieci będą w dysfunkcyjnych rodzinach gdzie jest przemoc i alkohol? Te skrawki materiału to symbol ale to nie każdy może zrozumieć....
Ona
2025-04-16 16:21:49
Do Gościa: wieży - w tym kontekście. Ile można toczyć piany w tej kwestii?! Oczywiście, że obiekt powinien być zrewitalizowany i cieszyć swoją funkcjonalnością i estetyczną architekturą. Jest wreszcie włodarz, który chce ten problem rozwiązać. Trzeba wierzyć (sic!), że tak się stanie.
Mieszkaniec
2025-04-15 21:01:11
Karnet, który kosztuje 70 zł to nie jest wygórowana cena.
Xenia
2025-04-15 16:36:56
Wszystko ok , tylko żeby co niektórzy nie przychodzili z psem
Że tak powiem
2025-04-15 13:42:13
W artykule zapomnieliście wstawić wypomniane logo :|
Mieszkaniec
2025-04-15 13:26:39
Czy coś już wiadomo? Jest połowa kwietnia a autobusy dalej zatrzymują się na ul. Polskiej.
Mieszkaniec
2025-04-15 13:12:06
Koncerty dla bogatych turystów, nie dla biednych mieszkańców Szczytna. Szkoda !!!
Asia
2025-04-15 11:37:33
NIestety brawura i brak wyobraźni. W realu nie ma 5 żyć jak w grach komputerowych. Żal młodych ludzi.
Zuzia z III a
2025-04-15 11:30:18
Będą budować ośrodki i grodzić jezioro (patrz Rusałka), niedługo jeziora będą prywatne a dostęp do nich płatny tak jak w Nartach.
Pani Natura
2025-04-15 11:08:25