„Kupuj Świeże Polskie Produkty” – dzięki najnowszej akcji promocyjnej sieć Biedronka jeszcze mocniej wesprze polskich dostawców produktów świeżych, a klientom umożliwi otrzymanie voucherów o wartości aż 99 zł na kolejne zakupy. Tym razem akcja promocyjna będzie obowiązywała przez ponad dwa kwietniowe tygodnie i będzie obejmowała polskie produkty z kategorii mięsa, ryb oraz warzyw i owoców. Wsparcie polskich producentów i dostawców żywności to kluczowy filar strategii firmy, przyświecający jej każdego dnia od ponad 25 lat działalności na polskim rynku.
Każdy klient posiadający kartę Moja Biedronka, który od 15 do 30 kwietnia wyda łącznie 499 zł na świeże polskie produkty z kategorii: mięso, ryby, owoce lub warzywa, otrzyma od sieci Biedronka voucher o wartości 99 zł na zakupy w Biedronce do wykorzystania w maju 2021 r. Wartość zakupów będzie się sumowała na karcie Moja Biedronka i będzie też drukowana na paragonach zakupowych klientów. Voucher będzie można wykorzystać jednorazowo podczas zakupów z kartą Moja Biedronka w maju na właściwie cały asortyment dostępny w sklepie poza standardowymi wyłączeniami (alkohol, papierosy, produkty żywienia początkowego, doładowania kart i usług).
W ten sposób Biedronka jeszcze mocniej podkreśla nieustające wsparcie dla polskiej gospodarki i namawia Klientów do wybierania polskich produktów świeżych. Co ważne, owoce egzotyczne, takie jak np. avocado czy bataty, nie będą się zaliczać do tej promocji, ale za to ziemniaki, jabłka czy gruszki pochodzące z Polski jak najbardziej. Podobnie będzie w przypadku mięs czy ryb: te pochodzące z Polski będą wliczane do promocji, a te importowane już nie – dlatego warto zwrócić uwagę na konkretne oznakowanie kraju pochodzenia na opakowaniu produktu. Co więcej, w tym przypadku akcje promocyjne będą się sumowały. Jeśli więc klient zakupi np. polskie świeże mięso za 99 złotych, kwota ta zaliczy mu się na karcie Moja Biedronka w ramach nowej akcji Kupuj Świeże Polskie Produkty, ale również dzięki już obowiązującej kwietniowej promocji voucherowej dla posiadaczy karty Moja Biedronka, otrzyma on voucher o wartości 15 zł do wykorzystania w ciągu dwóch najbliższych dni handlowych.
Dzięki wyborom zakupowym naszych klientów tysiące polskich partnerów Biedronki może dalej rozwijać swoją działalność, budować nowe miejsca pracy, a w konsekwencji – wzmacniać polską gospodarkę. Naszą akcją chcemy się odwdzięczyć klientom za ich zaufanie, a jednocześnie jeszcze bardziej wesprzeć polskich producentów świeżej żywności skupiając akcje na ich produktach.
Maciej Łukowski, dyrektor działu zakupów i członek zarządu w sieci Biedronka:
W 2020 roku Biedronka sprzedała aż: 99,9% ryb, 93% mięsa oraz 67% owoców i warzyw pochodzących od polskich dostawców. Warto przy tym zaznaczyć, że popularne owoce egzotyczne nie są produkowane w Polsce, a niektóre inne odmiany mogą być uprawiane ze względu na warunki klimatyczne jedynie sezonowo.
Dodatkowo, w trudnym naznaczonym pandemią koronawirusa roku 2020, Biedronka zorganizowała specjalne akcje edukacyjne i promocyjne promujące polskie produkty. W ramach kampanii „Kupuj Co Polskie” Klienci Biedronki wsparli polską gospodarkę zakupami w wysokości ponad 23,6 mld zł (od końca sierpnia 2020 r. do kwietnia 2021 r.).
A już w kwietniu 2020 r., gdy rozpoczęła się pandemia koronawirusa, Biedronka zaoferowała małym lokalnym dostawcom możliwość sprzedaży ich produktów w sklepach sieci. W efekcie ponad 140 firm mogło sprzedawać ponad 200 produktów, które wcześniej były znane jedynie regionalnie. Natomiast od początku 2021 roku Biedronka wprowadziła stanowisko kupców lokalnych owoców i warzyw, którzy poszukują mniejszych rodzinnych gospodarstw rolnych i nawiązują z nimi bezpośrednią współpracę.
Regulamin promocji i wyłączenia znajdują się na biedronka.pl.
Biuro prasowe sieci Biedronka
Za pewne tymi ofiarami mają być Jurgi i Dźwiersztyny bo tu zawsze tylko wiatr w oczy mieszkańcom wieje.
Tam gdzie diabeł mówi dobranoc.
2025-09-18 13:01:28
Zgadzam się z panem Danielem. przy składaniu dokumentacji powinien ktoś sprawdzić czy jest wszystko co powinno. Osoba która nie zajmuje się tego typu rzeczami, nie wie do końca jak to powinno wyglądać, więc któryś z urzędników powinien pokierować. Urzędnicy są dla ludzi, a nie ludzie dla urzędników.
Tomasz
2025-09-18 11:02:23
Pewnie Pan Żuchowski zechce pochwalić się swoją kluczową pisowską inwestycją pt. Ślimak na wieży ciśnień.
Robert
2025-09-17 14:34:52
Bardzo dobrze a lewactwo wyję!
Marek
2025-09-16 20:48:19
Ja to czekam na obiecany przez burmistrza park linowy
Bartek
2025-09-16 20:05:08
No i super, tylko wspierać
Gość
2025-09-16 18:09:46
Ci powiedzmy znani się lansują i to jest obopólna korzyść. Wszystkie te panie startowały w wyborach samorządowych, ale się nie powiodło. Więc pewnie w ten sposób próbują się pokazać szerszemu gronu wyborców.
Mieszkanka
2025-09-16 14:00:37
A potem Jurand trafił w dyby, przy których się dał sfotografować. Szkoda, że nie wtedy, kiedy w te dyby dał się zakuć. Bo te dyby to jak strzelba w spektaklu teatralnym, ze ona musi wybuchnąć. No to co z tymi dybami?
Śmieszek
2025-09-16 13:59:29
Chyba musze sie wziac za swoje piersi....
Ewelina
2025-09-16 11:23:59
głosuję na projekt obywatelski - fontanna multimedialna.
Anna.Sz
2025-09-16 10:59:32