PROMOCJA. Paweł Malinowski, Waldemar Szymański i Michał Malinowski połączyli siły, by skuteczniej pomagać mieszkańcom naszego powiatu poszkodowanym w kolizjach i wypadkach drogowych. Z ich inicjatywy powstała strona mazurypomoc.pl, która skupia specjalistów od ubezpieczeń, transportu lawetami, czy wynajmu samochodów zastępczych. Miałeś wypadek, kolizję? Nie jesteś sprawcą? Odezwij się do nich. Pomogą natychmiast. Załatwią wszystkie niezbędne formalności, a z portfela nie ubędzie ci ani złotówka.
Działamy 24 godziny na dobę – mówi Michał Malinowski. - Doradzamy, podpowiadamy, ale też kompleksowo prowadzimy sprawy związane z kolizją czy wypadkiem. Od transportu lawetą, przez auto zastępcze, wycenę biegłego rzeczoznawcy, aż do uzyskanie wypłaty satysfakcjonującego ubezpieczenia. Pomagamy kompleksowo. Wystarczy jeden telefon.
Jedno miejsce – skuteczna pomoc
Mazurypomoc.pl, czyli Centrum Obsługi Szkód – powstała, bo jak mówią jej twórcy, to efekt rozmów z klientami.
- Dla poszkodowanych w kolizjach, czy wypadkach drogowych samo zaistnienie zdarzenia to już ogromy stres – mówi Waldemar Szymański. - W pierwszej fazie najważniejsze jest ich bezpieczeństwo, a potem transport uszkodzonego auta. Gdy udzielałem takiej pomocy, często pytano mnie o auto zastępcze, czy jak uzyskać odszkodowanie. Efekt był taki, że poszkodowani musieli wykonać milion telefonów, potem jeszcze wojować z firmami ubezpieczeniowymi. To często droga przez mękę i strata cennego czasu. Poszkodowani często nie mają pojęcia, że holowanie, parkowanie, czy auto zastępcze należy im się za darmo, że zapłacić musi za to firma ubezpieczeniowa.
Ubezpieczyciele zaniżają?
Między innymi dlatego Paweł Malinowski, Waldemar Szymański i Michał Malinowski połączyli siły. Chcą kompleksowo edukować poszkodowanych w wypadkach i kolizjach drogowych oraz pomagać im w dochodzeniu należnych roszczeń.
- Ubezpieczalnie coraz częściej wprowadzają w błąd klientów odnośnie do wysokości należnego odszkodowania, rodzaju szkody, czasu na jaki należy się im pojazd zastępczy – tłumaczy Paweł Malinowski. - Łącząc siły nasi klienci mają pewność, że skutecznie będziemy reprezentować ich interes.
- Posiadamy warsztat, jesteśmy w stanie przygotować pojazd do oględzin – mówi Waldemar Szymański. - Podnieść pojazd na podnośniku, sprawdzić zawieszenie oraz podwozie, takiej możliwości nie ma klient na podwórku, dlatego też opisy wykonywane przez towarzystwa ubezpieczeniowe nie zawsze uwzględniają wszystkie uszkodzenia przez co automatycznie odszkodowanie może być niższe .
Kompleksowe doradztwo
Aby uniknąć sytuacji, w której klient musi chodzić do 3 firm – panowie, mimo że każdy z nich prowadzi oddzielną działalność, (Prot-Kalk, Szymek, Mal-Car, Easy-Lex) zaczęli ścisłą współpracę.
- Dzięki temu wystarczy zadzwonić do jednego z nas, aby otrzymać kompleksową i skuteczną pomoc – mówi Michał Malinowski. - Poszkodowany unika biurokracji. My kontrolujemy status szkody, o czym klient jest informowany na bieżąco. W skomplikowanych przypadkach współpracujemy z kancelarią prawną, wyspecjalizowaną w dziedzinie odszkodowań komunikacyjnych. Nasza siedziba główna znajduje się w Szczytnie przy ulicy Żeromskiego 3/1. Polecamy się.
Paweł Malinowski, tel. 602-232-554 – niezależny rzeczoznawca z dziedziny techniki motoryzacyjnej i ruchu drogowego oraz maszyn i urządzeń działający na lokalnym rynku od ponad 20 lat. Wpisany na listę ministra infrastruktury, biegły sądowy. Specjalista w dziedzinie szkód komunikacyjnych.
Waldemar Szymański, tel. 504-298-500 – lokalny przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą od 18 lat. Od 7 lat zajmuje się pomocą drogowa, wynajmem pojazdów, transportem aut, maszyn rolniczych, ciągników. Od dwóch lat prowadzi także warsztat samochodowy.
Michał Malinowski, tel. 694-805-826 – również niezależny rzeczoznawca, prowadzący działalność gospodarczą od ponad 2 lat. Specjalista w sprawie dopłat do odszkodowań oraz wynajmu pojazdów zastępczych.
Zdzisław -Szwecja
Polecam usługi Pana Michała Malinowskiego, po kolizji sprawnie, szybko i dużą wiedzą ubezpieczeniową załatwił odszkodowanie. Jestem bardzo zadowolony z jego usług.