Czwartek, 2 Styczeń
Imieniny: Bazylego, Makarego, Narcyzy -

Reklama


Reklama

Czy Twoja firma jest gotowa na długoterminową współpracę z agencją SEO?


W biznesie często myślimy o rozwiązywaniu konkretnych problemów, które blokują naszą działalność. To słuszne podejście – zwłaszcza, jeśli dany problem jest tylko jednym z wielu, które trzeba, najczęściej natychmiast, rozwiązać. Jak jednak wiemy, w przypadku niektórych działań, mających zapewnić stabilną działalność naszej firmy, niezbędna jest konsekwencja i powtarzalność. Do takich zdecydowanie należą działania z zakresu SEO/SEM


  • Data:

Dlaczego agencja SEO?

Zanim odpowiemy na pytanie postawione w tytule, warto rozbić je na kilka mniejszych. Dlaczego w ogóle agencja SEO? Czy nie wystarczą darmowe narzędzia dostarczane np. przez Google’a lub komercyjne wersje programów w tzw. wersji trial? Oczywiście to wszystko możliwe. Problemem jest jednak źle zadane przez nas pytanie. Tak naprawdę nie potrzebujesz agencji SEO, ale agencji SEM/SEO, czyli tzw. agencji digitalowej. Tylko ona zapewni Ci nie izolowane, chaotyczne działania, ale właściwą strategię. Przykładem takiej firmy jest agncja SEM House: https://semhouse.com/pl.

To firma, która wyznacza globalne trendy. Firma, która ma „na pokładzie” najlepszych ekspertów w branży. Ekspertów, którzy nie tylko byli konsultantami dla największych firm (np. Answear, eSky czy InPost), ale również – co w jakimś sensie nawet jest ważniejsze ze względu na fakt przekazywania wiedzy dalej – wyszkolili tysiące osób. Przykładem jest Head of SEO w SEM House, Dominik Fajferek, którego można znaleźć w sieci jako rozchwytywanego SEO Detektywa. To miejsce, gdzie biznes łączy się z pasją, niezwykłą wiedzą i osobistym zaangażowaniem. Dodatkowym atutem SEM House jest bycie częścią globalnego RTB House.

Dlaczego agencja SEM?

Warto dołączyć do rewolucji SEM. Oznacza ona klasyczne pozycjonowanie SEO połączone z siłą płatnych reklam. Dzięki temu otworzysz się na wszystkich użytkowników platform: Google, Microsoft Audience Network, Bing, DuckDuckGo, msn oraz yahoo! Najlepsze agencje digitalowe oferują precyzyjne targetowanie, co oznacza reklamy skierowane do osób, które są zainteresowane Twoją ofertą.

Organiczne wyszukiwania oraz płatne reklamy PPC zapewniają także szeroki zasięg. Docieramy do odpowiedzi na kluczowe pytanie zadane w tytule naszego artykułu: Czy Twoja firma jest gotowa na długoterminową współpracę z agencją SEO? Dlaczego ta współpraca powinna być długoterminowa?

Śledzenie rezultatów i optymalizacja działań

Kompleksowa strategia SEM oznacza działania rozpisane w czasie – dopasowane do Twoich potrzeb i celów biznesowych. Co to oznacza konkretnie? Chodzi o optymalizację Twojej strony internetowej pod kątem najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych, przygotowanie efektywnych reklam dopasowanych do Twoich potencjalnych klientów. Kluczowe są tu monitoring i optymalizacja kampanii.

Profesjonalna agencja SEM śledzi efekty swoich działań, przekazuje Ci je oraz optymalizuje strategię dla osiągnięcia najlepszych rezultatów. Oznacza to, że nie mamy do czynienia ze sztywną realizacją planu, ale z dynamiczną strukturą reagującą na aktualizacje algorytmów wyszukiwania oraz na zmieniające się otoczenie rynkowe. Specjaliści SEO często powtarzają: „to zależy”. Ale to prawda: kontekst jest wszystkim. Twoja firma ma przecież także unikalną konkurencję. Związanie się na stałe z konkretną agencją digitalową oznacza także to, że eksperci/konsultanci obsługujący Twoją firmę myślą „poza briefem”, co przekłada się na jeszcze lepszą skuteczność. Długoterminowa współpraca z agencją SEO/SEM przynosi najlepsze rezultaty właśnie przez sam fakt rozpisania ich na rozległej osi czasu.



Komentarze do artykułu

Napisz

Reklama


Komentarze

Reklama